Ostoskori

Kassalle vaihe 1
Toimitusosoite
Käytä toimitusosoitteena samaa osoitetta kuin laskutusosoite
Lisää/muuta toimitusosoitetta
Nimi Tuotetunnus Hinta Määrä ALV Alennus Yhteensä
 
Tuotteet yhteensä

Valitse toimitustapa


Kassalle vaihe 2

Valitse toimitustapa

Olemme pahoillamme, yksikään kaupan normaali toimitustapa ei sovellu tekemällenne tilaukselle.
Halutessanne voitte ottaa yhteyttä kauppaan ja kysyä mahdollisuutta tilauksenne erikoistoimitukseen.

 
Yhteensä:
0,00 €
0,00 €
Muistiinpanot ja erityistoiveet
Palvelun ehdot

Palvelun käyttöehdot

  1. Myyntisopimuksen voimassaolo, tuotteet ja hinnat

    • 1.1. Myyntiehtoja sovelletaan tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta.

    • 1.2. Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden yhteydessä. Hintaan lisätään toimituskulut.

    • 1.3. Tuotteet voi maksaa vain euroina.

    • 1.4. Tuotteiden toimituskulut määräytyvät toimitusosoitteen ja toimitustavan mukaan.

    • 1.5. Toimituskulut ilmoitetaan tilausta tehtäessä.

    • 1.6. Verkkokaupassa tuotetiedot on ilmoitettu tuotteen välittömässä yhteydessä.

 

  1. Tilaaminen

    • 2.1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Täytä tilauksen vaaditut tiedot ja valitse sopiva toimitustapa. Lopullinen hinta näkyy nyt näytöllä ja voit maksaa sen verkkopankissa tai muulla maksusovelluksella.

    • 2.2. Sopimus astuu voimaan summan saavuttua verkkokaupan pankkitilille.

    • 2.3. Jos tilattuja tuotteita ei voida toimittaa niiden loppumisen vuoksi tai muusta syystä, asiasta ilmoitetaan ostajalle mahdollisimman pian ja maksettu summa palautetaan (myös lähetyskulut) viipymättä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksesta.

 

  1. Tuotteiden toimitus

    • 3.1. Tuotteita lähetetään seuraavin maihin: Viro.

    • 3.2. Ostaja maksaa tuotteiden lähetyskulut, ja vastaavat hintatiedot ilmoitetaan lähetystapaa valittaessa.

    • 3.3. Viron sisäiset lähetykset saapuvat perille yleensä 3–7 arkipäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaanastumisesta.

    • 3.4. Poikkeustapauksissa myyjällä on oikeus lähettää tuotteet 45 päivän kuluessa.

 

  1. Peruuttamisoikeus

    • 4.1. Ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty tilaus 14 päivän kuluessa.

    • 4.2. Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä eikä yhteisöjä.

    • 4.3. Palautettavan tuotteen on oltava alkuperäisessä pakkauksessa, alkuperäisten merkkien on oltava paikoillaan ja tuotteen on oltava kaikilta osin samanlainen kuin lähetyshetkellä.

    • 4.4. Tyhjiöpakattuja tuotteita, huoltotuotteita, hygieniatuotteita, kemianteollisuudentuotteita tai sellaisia tuotteita, jotka muuttuvat palautuskelvottomaksi niiden avaamisen jälkeen terveyteen ja hygieniaan liittyvistä syistä, ei voi palauttaa, lukuun ottamatta tapauksia, joissa alkuperäinen pakkaus on täysin ehjä ja avaamaton.

    • 4.5. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi palautettavan tuotteen on oltava laadukas, eikä siinä saa olla mekaanisia tai muita näkyviä vaurioita, sen on oltava käyttämätön ja ulkoasultaan virheetön. Varmista ennen palauttamista, että tuote on puhdas ja vastaa ulkoasultaan alkuperäistä.

    • 4.6. Palautetut tuotteet otetaan vastaan yllä mainituin ehdoin vain silloin, kun Zhop Oy on vahvistanut tuotteiden palautuksen asiakkaalle.

    • 4.7. Voidaksesi käyttää 14 päivän palautusoikeutta, tilattuja tuotteita ei saa käyttää millään muulla tavoin kuin tuotteen sisällön, olemuksen ja toiminnan testaamiseksi samaan tapaan kuin myymälöissä voi tutustua tuotteisiin.

    • 4.8. Jos tuotteissa on merkkejä käytöstä tai kulumisesta, verkkokaupalla on oikeus vähentää tuotteen arvon väheneminen palautettavasta summasta.

    • 4.9. Tuotteiden palauttamista varten on tehtävä peruuttamisilmoitus, jonka lomake löytyy täältä: peruuttamisilmoitus ja lähetettävä se sähköpostiosoitteeseen  Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

    • 4.10. Palautuskulut maksaa ostaja lukuun ottamatta tapauksia, joissa palautettava tuote ei vastaa tilausta (esim. väärä tai viallinen tuote).

    • 4.11. Ostajan on palautettava tuote ilmoituksen lähettämistä seuraavan 14 päivän kuluessa tai todistettava, että hän on luovuttanut palautettavat tuotteet kuljetusliikkeelle kyseisen ajanjakson aikana.

    • 4.12. Verkkokauppa palauttaa kaikki kauppaan liittyvät maksetut summat ostajalle viipymättä saatuaan palautetut tuotteet, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen saamisesta.

    • 4.13. Verkkokauppa voi kieltäytyä palauttamasta summaa siihen saakka, kunnes tuote on palautettu tai ostaja on todistanut lähettäneensä tuotteen takaisin, riippuen siitä kumpi näistä tapahtuu ensin.

    • 4.14. Verkkokaupalla on oikeus purkaa kauppa ja vaatia tuotteiden palauttamista silloin, kun verkkokaupassa ilmoitettu hinta on virheen vuoksi merkittävästi pienempi kuin tuotteen markkinahinta.

 

  1. Reklamointi

    • 5.1. Verkkokauppa vastaa ostajalle myydyn tuotteen puutteista ja vioista, jotka olivat olemassa tuotetta luovutettaessa. Jos kyseessä on kuluttajakauppa, myyjä vastaa myös sellaisista tuotteen puutteista, jotka ilmenevät kahden vuoden kuluessa tuotteen luovuttamisesta ostajalle. Kuluttajakaupan ollessa kyseessä oletetaan, että tuotteessa kuuden kuukauden kuluessa ostajalle luovuttamisesta ilmenneet puutteet olivat olemassa myös tuotetta luovutettaessa, jos tällainen oletus ei ole ristiriidassa tuotteen tai vian sisällön kanssa.

    • 5.2. Ostajan tulee ilmoittaa myyjälle tuotteen puutteista kohtuullisen ajan kuluessa sen jälkeen, kun hän sai tietää viasta tai kun hänen tuli saada tietää siitä. Kun kyseessä on kuluttajalle myynti, ostajan tulee ilmoittaa puutteista myyjälle kahden kuukauden kuluessa puutteen havaitsemisesta. Asiasta voi ilmoittaa osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.tai soittamalla numeroon +358 458 710 100.

    • 5.3. Verkkokauppa ei vastaa sellaisista vioista, jotka ovat aiheutuneet tuotteen ostajalle luovuttamisen jälkeen.

    • 5.4. Jos verkkokaupasta ostetussa tuotteessa on sellaisia vikoja, joista verkkokauppa on vastuussa, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa viallisen tuotteen Jos tuotetta ei voi korjata tai vaihtaa, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki kauppaan liittyvät maksetut summat.

    • 5.5. Verkkokauppa vastaa ostajan valituksiin kirjallisesti tai kirjallisesti toisinnettavalla tavalla 15 päivän kuluessa.

 

  1. Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely

    • 6.1. Verkkokauppa käyttää ostajan ilmoittamia henkilötietoja (mm. nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite, pankkiyhteys) vain tilauksen käsittelyyn ja tuotteiden ostajalle lähettämiseen.

    • 6.2. Verkkokauppa välittää henkilötietoja kuljetusliikkeelle tuotteiden perille toimittamista varten.

    • 6.3. Ostaja voi milloin tahansa luopua sähköpostiin lähetettävistä tarjouksista ja uutiskirjeistä ilmoittamalla tästä meille sähköpostitse tai noudattamalla tarjousviestissä annettuja ohjeita.

 

  1. Erimielisyyksien ratkaiseminen

    • 7.1. Jos ostajalla on verkkokauppaan liittyviä valituksia, ne on lähetettävä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.tai soitettava numeroon +358 458 710 100.

    • 7.2. Jos kuluttaja-ostaja ja verkkokauppa eivät pääse asiasta yhteisymmärrykseen, asia käsitellään kuluttajariitalautakunnassa. Käsittelyyn voi perehtyä ja ilmoituksen voi esittää

    • 7.3. Kuluttajariitalautakunta käsittelee kuluttaja-ostajan ja verkkokaupan solmimasta sopimuksesta johtuvia riitoja. Ostajan valituksen käsittely kuluttajariitalautakunnassa on veloituksetonta.

    • 7.4. Kuluttaja-ostaja voi myös kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitoja käsittelevän tahon puoleen.

Etsi

Yhteystiedot

Zhop OY

Sinimäenti 8B 02630 Espoo
+358 458 710 100

zhop@zhop.fi

Tarjoukset